Cuvinte de inceput

Despre mine

Ma cheama Bianca si sunt o fata de 15 ani, care crede in ingeri si a fost invatata sa creada in iubire. Imi place sa calatoresc, sa cunosc oamenii si sa fac schimbari. Sunt genul de persoana care observa lucrurile bune in oricine,deoarece inteleg ca toti oamenii cauta sa daruiasca iubire, chiar daca ne ascundem uneori bunatatea in spatele unor masti pentru a nu fi raniti.

Am o familie frumoasa care pot sa afirm ca in momentul acesta ma iubeste foarte mult, imi face toate poftele si imi suporta toate mofturile, chiar daca ai mei tind sa devina prea protectori… Am doi frati frumosi pe care ii iubesc foarte mult. Pe cel mare il cheama Marius si are 25 de ani, iar cel mic, Alex, este abia o mogaldeata prostuta si amuzanta de doi ani.

Am prieteni adevarati, lucru de care sunt mandra, pentru ca nu toti oamenii au norocul acesta; cunosc fete de varsta mea care se plang ca persoanele cu care isi petrec timpul nu sunt cu adevarat prietenii lor. Desigur ca am avut si eu perioade din acestea, dar mi-am revenit si am descoperit ca am prieteni minunati, loiali si iubitori,alaturi de care imi astern visele prin viata si descopara neincetat, nenumarate forme ale iubirii.

Sunt in clasa a 9-a  in  liceu, la profilul uman, sectia filologie, am si profesori buni si mai putin buni, iar colegii mei sunt toti simpatici in  felul lor, chiar daca nu ma inteleg cu toti dintre ei. La inceput, profesorii au incercat sa ne impuna o disciplina stricta, cu uniforma obligatorie, fara unghii facute sau machiaj strident si un regulament strict la orele de sport -ca de, nu-i de-ajuns in ce hal da strechea in astia mai mari?- dar n-a luat mai mult de-o luna de zile ca sa ne dam noi seama cum sa „fentam” regulamentul 😉

Sunt mandra de viata mea asa cum e ea, chiar daca mai am perioade grele, mai fac greseli, si la fel in trecutul meu am avut perioade grele si am facut greseli a caror consEcinte le mai resimt si acum, dar cu timpul o sa-mi revin, o sa ma vindec, o sa ma iert pe mine insumi pentru ce-am facut,o sa elimin toate blocajele si obstacolele din calea mea, lasand loc pentru mai multe greseli si perioade grele. Pentru ca, pana la urma, nu se zice ca viata nu e despre a te adposti de furtuna, ci despre a dansa in ploaie?

 

Despre blog si de ce scriu

Sau de ce scriem (pentru toti oamenii ce isi pun sentimentele pe hartie)

Scrisul este o arta, ca si pictura,sculptura, arhitectura, muzica sau teatrul. Dar, inainte de a fi o arta, scrisul este un mod de exprimare prin care concretizam ceea ce simtim in cuvinte.

Pentru ca, desi  mintea noastra primeste informatii despre ceea ce vedem, auzim, mirosim si pipaim in fiecare clipa, sufletul nu poate simti aceste actiuni decat prin intemediul unui filtru numit sentiment.Iar aceste sentimente sunt metamorfozate prin scris in ganduri, si nevoia de a metamorfoza sentimentele in ganduri este insasi nevoia de a intelege propria viata, cat si ce vrei tu de la ea. Scriem despre bucurii si tristeti, ce merge bine, ce simtim ca nu merge cum ar trebui. Scriem ca sa numaram etapele pana la idealul nostru,scriem ca sa exprimam iubirea de viata.

Si apoi, la un moment dat, oamenilor incepe sa le placa ce scriem, ne lauda, ne imping mai departe, ne incurajeaza sa continuam cu proaspat-descoperitul nostru talent. Si noi intelegem ca sentimentele noastre nu sunt foarte diferite de sentimentele altora, si ca,mai mult, am putea chiar sa ii ajutam si pe altii cu experienta noastra, ca le putem arata ca nu sunt singuri in ceea ce traiesc, ii putem inspira, schimba si putem schimba lumea

.Atunci avem certitudinea ca avem ceva de spus si ca ceilalti vor sa auda. Asa ca vom continua sa scriem sa crestem si sa ne dorim sa ne afirmam…

Si acesta este si motivul pentru care am inceput acest blog.

 

16 gânduri despre “Cuvinte de inceput

  1. Succes la ceea ce ai inceput. Parte din ce scrii tu la 15 ani am simtit si eu la varsta aia. Atunci scriam cu pixul pe foaie (Inca mai fac asta uneori). Sunt si momente care n-au fost cele mai usoare dar, pentru mine, perioada 15 – 21 a fost cea mai frumoasa.

    Apreciază

  2. toni

    Felicitari! Este frumos ca poti sa exprimi celor multi ganduri,sentimente ,trairi interioare…devii mai liber ,mai bun,mai antelept.Acest mod nou de comunicare,sper sa te faca mai antelegatoare cu realitatile din jurul tau . p.s.la prima antalnire o sa ti prezint cateva observatii din partea unui fost licean ,,la real”

    Apreciază

  3. Anonimus

    Esti o persoana minunata , un pic timida la inceput,apoi destul de curajoasa . Te apreciez foarte mult si de aceea esti prietena mea .:) Foarte fain blog-ul sa postezi mereu pe el ! 🙂
    Succes . :**

    Apreciază

  4. Nena

    Sunt una dintre persoanele care „simt” ca au mai multa inspiratie atunci cand sunt triste. In consecinta scriu doar lucruri triste. Insa, pe tine, te apreciez pentru ca ai puterea sa scrii despre iubire, despre lucruri frumoase si nonculori. Esti un copil frumos cu idei si ganduri frumoase. Sper, in fiecare zi cand accesez blogul tau, sa zambesc si sa imi iau „portia” zilnica de „fericire”. Te pup copil frumos

    Apreciază

    1. Nena eu sunt sigura ca esti o persoana foarte talentata si chiar te-astept intr-o zi sa publici ca guest pe blogul meu;)
      Si daca tu chiar crezi ca nu poti sa scrii decat atunci cand esti trista, eu iti zic ca e bine si asa, pentru ca nu toti oamenii au puterea de a transforma momentele grele in frumoase cantece de cuvinte.Bucura-te de talentul tau si nu te subestima niciodata pentru ca esti o persoana incantatoare care farmeca pe toata lumea:)

      Apreciază

  5. M.

    Stii cum se spune, primul pas este cel mai greu. Tu insa ai reusit sa il faci si ma bucur foarte mult. Foarte multe persoane „simt” ca au mai multa inspiratie atunci cand sunt triste si in consecinta scriu doar in momente de tristete. Eu sunt sigur ca tu ai sa iesi din tipar si ai sa scrii mereu, nu doar cand ai o anumita stare de spirit, deoarece viata inseamna atat bucurii cat si tristete, si a neglija o parte a ei, inseamna a o cenzura. Iti urez sa ai multa inspiratie si cat mai multe idei si ganduri pe care sa ni le impartasesti. O sa pastrez adresa asta la paginile favorite si sper sa gasesc cat mai multe articole frumoase, care sa ma binedispuna si sa imi lumineze ziua. Te iubesc. 😀

    P.S.: Nu imi place poza blogului. E prea „neagra”. :p

    Apreciază

Lasă un răspuns

