Spune-mi mama
Ce fac cu mine, mama
Stiu doar sa visez, mama
Ma simt bine doar cand viata imi urla-n urechi!
Spune-mi mama
Ce e cu mine mama
Eu vreau sa schimb lumea si nu am cu ce…

Intr-o seara de joi
M-am urcat intr-un tren,
Am plecat la Bucuresti
Unde se vand povesti
Mama mi-a spus ca nu-i bine ce fac
Dar n-am ascultat;
Am incercat, doar cu talentul sa fac.
Un destept mi-a spus ca as reusi
Dac-as stii sa dau din fund unde-ar trebui.
I-am spus „ce-ai ma omule ai innebunit?
Mai sunt si alte metode nu m-am tampit!
Crezi ca daca as avea curajul sa fac asa ceva
As putea sa ma mai uit in oglinda, da?”
Mama spune-mi ceva, ca innebunesc,
Cand pun capul pe perna sa mai pot sa visez.

Spune-mi mama
Ce fac cu mine, mama
Stiu doar sa visez, mama
Ma simt bine doar cand viata imi urla-n urechi!
Spune-mi mama
Ce e cu mine mama
Eu vreau sa schimb lumea si nu am cu ce…

De cand ma stiu i-am facut pe plac,
Orice mi-a spus eu am ascultat
Dar de fapturi bune m-am cam saturat
Si azi m-am hotarat ca nu mai pot sa tac;
I-am spus:”Mama eu vreau sa plec fie ce-o fi”
Mi-a spus : „Fato esti nebuna, nu vei reusi.
Unde pleci tu acum doar cu banii de drum?
Viata nu e roz, am obosit sa-ti tot spun.
„Mama te rog asta e sansa mea
Ai incredere in mine ma desurc eu cumva
Nu se poate sa nu gasesc eu ceva..”

Spune-mi mama
Ce fac cu mine mama?
Nu, nu e bine mama…
Ma simt bine doar cand viata imi urla in urechi!
Spune-mi mama
Ce e cu mine, mama?
Stiu ca nu-i bine, mama
Dar vreau sa schimb lumea si nu am cu ce…
nu am cu ce…
nu am cu ce…

Lasă un răspuns

