Vorbeste-mi cu vocea aspra a sufletului tau
si trezeste in mine tunet tumultuous,
Adu in fiinta mea nori negri
si picura din ei o ploaie inghetata.

Fa un mormant pentru sufletul meu
in care sa se zvarcoleasca si sa tremure,
sa tipe, sa urle si sa racneasca
pana nu voi mai simti durere sau frica-
voi simti doar racoare placuta,
inaltare rece.

Sau macar goneste-mi din cale pacla de nestiinta,
pentru ca visele sa-mi lumineze calea,
caci sunt prinsa intre doua universuri clandestine,
si nu mai stiu care din ele
este viata si care este moarte.

Lasă un răspuns

