1. Prezinta-te ! ( Nume, Varsta, Blog)
Bianca, 15 ani, calator spre infinit
2.Ce zodie esti ??? ( Hai, spune-ne data ta de nastere! ) Ce trasatura a zodiei tale te caracterizeaza cel mai bine?
Capricorn, 14 ianuarie, trasatura nuj nu prea le am eu cu zodiile…poate incapatanarea
3.Ce iti place sa faci in timpul liber?

Scriu, ascult muzica, si daca nu mai stau si eu cu cine apuc ca sa mai omor timpul 🙂
4. Culoarea ta preferata.
Albastru
5. Melodia preferata, sau trupa sau ce asculti acum :)))

melodia preferata(ma rog sunt mai multe): in and out of love de la armin van buuren
sober de la pink
all good things de la nelly furtado
trupa preferata: evanescence
ce ascult acum: ellie goulding lights dupstep remix
6.Ce asculti cand esti trist? :>
tot evanescence sau linkin park, green day…de-astea :))
7. Tre’ sa ai o replica pe care o folosesti des, care e aia?

„fuck” sau „la dracu” sau „p**a mea” asta e nu vorbesc prea frumos ;);)
8. Hai sa fim “simandicosi” :))) Poezia ta preferata e?
Invata-ma sa ard intunecat de la ana blandiana
9. Materia preferata?

Aaa…pauza.:p
10. Ce hobby-uri ai?
Scriu, cant la pian, fotografia si ma rog cam atat
11. Citatul care te caracterizeaza 😀

CUTE. BUT DEVILISH INSIDE. 😀
12. Ce sport extrem ti-ar place sa practici? :>
bouncing jumping
13. Daca te-ai putea teleporta in trecut, unde ai vrea sa mergi?

Nu mi-ar placea sa calatoresc in trecut, poate in viitrorul apropiat ca sa vad cum o sa fiu peste 10 ani
14. Ce te inspira?
Viata mea
15. Cinci cuvinte din descrierea ta :X
Nu-mi place sa-mi judec personalitatea in felul acesta te las pe tine sa zici ce parere ai tu despre mine 🙂 :*

2 gânduri despre “leapsa de la Carro <3

Lasă un răspuns

