Bucuria 2

Favim.com-anni-color-colorful-colors-colour-415198
Cel mai frumos  atribut al bucuriei este suferinta.

Mi-au trecut atatea prin cap in ultima vreme, si nu stiu de unde sa incep sa povestesc, nu stiu daca este momentul bun sa povestesc, pentru ca atatea lucruri mi s-au intamplat si calatroia aceasta pe care tocmai am inceput-o cu pasi noi, mai proaspeti si mai curati, mai are multe etape..

Am vorbit astazi deschis la scoala despre depresia mea in fata clasei, dar mai sunt multe lucruri de zis si nici nu-mi ajung cuvintele sa spun caci in fiecare secunda simt ceva nou, si e un sentiment coplesitor de iubire. Asta m-a invatat suferinta mea pe mine. M-am simtit de atatea ori daramata si nu am inteles de ce mi se intampla toate astea mie, dar luptand cu momente mult mai grele, am fost invatata de la cei mai neasteptati oameni sa am curajul sa iubesc din nou, deci sa traiesc din nou. Si a fost greu sa ma ridic din intunericul in care ma aflam, dar la un moment dat anul acesta am descoperit ca sunt nostalgica chiar si dupa zilele alea grele…

Si stiu ca si voi toti ati suferit si cei care nu au suferit inca vor suferi, dar poate nu la toti aceasta suferinta s-a manifestat in felul in care s-a manifestat la mine. De fapt, felul in care ne exprimam durerea este diferit la fiecare persoana, este un amalgam sentimental in care se combina si impletesc raul nedreptatit pe care l-am primit de la altii cu greselile  pe care le-am facut noi insine.

Dar cel care sufera o data, ajunge sa fie cel al carui zambet este cel mai luminos, cel care ajunge sa pretuiasca bucuria cu adevarat, pentru ca intelege ca bucuria nu mai este bucurie daca poarta scuturi de aparare, de aceea trebuie lasata libera sa se mainfeste, deschisa catre toata lumea, si asta o face fragila, expusa la sabiile necrutatoare ale respingerii, tradarii, umilintei, abandonului. Dar, in acelas timp, in asta sta si puterea uimitoare a bucuriei, faptul ca accepta sa se caiasca in focurile durerii ca sa poata creste, sa se poata inalta si sa experimenteze amalgamul de iubire si tacere in toate formele sale.

Pentru ca atat exista in lume: dragoste si tacere. Alb si negru, care se contopesc in moduri nebanuite si creeaza curcubee, iar prin bucurie omul accepta sa se bucre de a fi spalat si inecat in toate aceste culori, si experienta suferintei ii da claritatea de a vedea culorile in  care este imbracat celalalt din ce in ce mai clar ca o pictura frumoasa, si bucuria creste, creste pana la momentul in care nu mai poate sa reziste intr-un trup de om si erupe intr-un trup de inger.

 Bucuria te apropie de oameni si suferinta te departeaza de ei, dar iubiti-le pe amandoua, pentru ca una este scopul celeilalte.<a http://www.youtube.com/watch?v=htobTBlCvUU

2 gânduri despre &8222;Bucuria 2&8221;

  1. Bravo ție! Mare lucru e să-ți dai voie să te descoperi pe tine! Doar atunci vei ști cum să repari unele lucruri, cum să le schimbi pe cele de care nu mai ai nevoie și cum să le întărești și să le amplifici pe cele care te susțin în fiecare zi. Nu poate să-ți fie frică de tine, de sentimentele și de emoțiile tale! Oricare ar fi ele, trebuie să-ți devină prietene, să înveți ce te învață și să te bucuri simplu de viață.
    Ni se spune că bucuria aduce recunoștință, când, de fapt, e exact invers: recunoștința creează bucurie! Să fim recunoscători pentru ceea ce avem și să ne stresăm mai puțin pentru ceea ce ne lipsește.
    Baftă multă!

    Apreciază

  2. „Aşa, tinere, nu te înfricoşa de viaţă. Caută bine să descoperi adevăratele vopsele ale sufletului tău şi mâzgâleşte lumea cu ele. Nu împrumuta paleta, tonurile şi pensulele de la nimeni.”

    Apreciază

Lasă un răspuns

