Vreau sfarsit

bw,girl,legs,sad,blackandwhite,emotion-72c6b76b2674155dd06b4eaa922a5289_h

Poate ca lumea se duce de rapa. Poate ca acei copii pe care ii vezi astazi pe strada nu mai sunt copiii curati si cuminti de ieri. Poate ce persoanele pe care le ajuti azi n-o sa fie in stare sa te ajute maine, chiar daca ai vrea.Poate ca vrei sa te inconjori mai ales de persoanele care fug de tine. Poate ca cresti un copil si tot ce o sa vrea el dupa aceea este sa il lasi in pace. Sau ppoate ca din contra, odata ce iti pui visele intr-o persoana care ajunge sa creasca si sa nu aiba personalitatea la care te asteptai si stii ca nu poti face nimic sa schimbi acest lucru te plictisesti, acel om nu mai are o deosebita valoare pentru tine. Poate ca tristetea si abandonul au ajuns sa faca parte din tine ca persoana. Sau poate ca ceea ce intalnesti in jurul tau te determina sa fii asa. Poate ca suferinta o sa treaca repede si pe nevazute precum sper sa treaca ploaia asta. Si poate ca maine ploaia chiar se va opri.

Si poate ca nimic din ce scriu eu aici nu are vreun sens. Stiu si nu-mi pasa. Imi place ploaia. Mereu mi-a placut .Imi aminteste de toamna si de sfarsit.E un sfarsit in mine de doi ani si nu se mai termina. Ma intreb de ce, dar cred ca raspunsul este simplu. Eu n-am nici un lucru pe care sa-l incep. Nici un plan cu viata mea; nimic de inceput deci nu pot decat sa termin la nesfarsit. Si vreau sa termin acum definitiv. Vreau sa dau din mine pana raman goala, si sa ma bucur de toata acea libertate pe care intunericul o daruieste. Vreau sa ploua peste mine, sa dansez in ploaie, sa ma inec in ea. Vreau apa sa ma ude cu bucurie si suferinta, dar nimic care sa ramana, pentru ca prea mult timp am stat pe loc inchisa intr-o cusca. A persoanelor de care depinde existenta mea, a celor pe care le cunosc, a cercurilor in care ma invart. O cusca a mintii mele. Mi-am umplut cerierul cu toate aceste nimicuri pana am ajuns sa ma sufoc, dar poate n-a fost vina mea in totalitate. Poate am fost un sacrificiu nestiut, sacrificiu de viata pentru nimic, din partea persoanelor de care am depins, fara de care n-as fi putut face nici o miscare in nici o directie.

Si aici am ramas asteptand, fara nici urma de iubire adevarata din partea nimanui, si tot ce astept este sa fiu lasata in pace, sa ma simt eu inapoi.

Vreau cimitire tacute in mijlocul noptii. Vreau sa ma lupt cu bestii si sangele sa-mi dea de peste tot, dar sa nu tip ca sa fantez durerea, ci sa o savurez sa simt dulceata sangelui si dulceata luptei. Vreau sa locuiesc peste tot, sa cunosc o groaza de oameni si sa nu ma atasez de ei. Vreau sa ma cunoasca toti si sa raman invizibila.Vreau sa fumez si sa nu mai mananc vreodata.Vreau sa vad moarte: moartea mintiii; bolnavi, batrani.

Vreau zapada vara.Iti imaginez cat de frumos ar fi? Zapada si nisip si mare. Zapada alba si noapte neagra. Tacere si moarte si renastere in aceeasi clipa. Tacere.

Ploaie.

Vreau vant. Vreau apa. Vreau sange. Vreau sfarsit.

3 gânduri despre &8222;Vreau sfarsit&8221;

  1. Mi-ar plăcea să gândești așa:Vreau grădini înflorite în primăvară, vreau să lupt cu gândurile negre pe care să le alung,vreau să iubesc și să fiu iubită,să nu mai fumez, să mănânc cu poftă, să văd cum freamătă viața în jurul meu și eu să mă bucur de ea. Vreau un nou început, o primăvară în sufletul meu.Baftă pentru acest nou început pe care trebuie să-l cucerești!

    Apreciază

  2. “Viaţa nu înseamnă să supravieţuieşti unei furtuni ci să ştii să dansezi în ploaie!” Ce înseamnă oare să dansezi în ploaie ,mă întreb…E e o bucurie fiindcă dansul înseamnă bucurie, aşa că să dansezi în ploaie înseamnă să te bucuri indiferent de necazurile care te apasă ,de greutăți sau deziluzii. Înseamnă că poți să înfloreşti chiar dacă nu este soare, că focul din suflet nu se stinge sub puterea picăturilor. Să dansezi în ploaie înseamnă că ești optimist,că ploaia nu te întristează . Mai înseamnă că fericirea ţi-este legată de ceva sau de cineva mai tare decât norii, şi ploaia e doar un … eveniment meteo, care trece. Sa dansam deci…

    Apreciază

Lasă un răspuns

