20130408-221544.jpg

Si voi avea curajul sa deschid usa sanctuarului care duce la sulfletul meu(…)Sa fiu in stare sa ma privesc asa cum sunt: un om care umbla, care simte, care vorbeste cu oricine, dar care- cu toate lipsurile lui – are curaj.Sa ma mir singur de gesturile mele cele mai simple.”
Paulo Coelho

El( către ea):Asculta Georgy, am zis k esti simpatica, nu ca ai fi fata
visurilor mele si poti sa intelegi, ceea ce am spus aseara au fost pur si simplu primele lucruri care mi-au venit in minte n-am vrut sa te fac sa te simti prost

Ea(către El):Cel putin sper ca ceea ce s-a intamplat între noi sa fie o lecție pentru amândoi sper sa intelegi ca mai sunt si oameni ca mn care chiar iau in seama ceea ce spui si suferă pentru cuvintele grele rostite la nervi.Invata sa te controlezi pentru k o sa pierzi oamenii la care tii.eu da mai inteleg stii k sunt o fata sensibilă dar pentru tn am o inima de fier si pot sa indur orice de la tn tu nu stii ce putere de a indura au unii oameni insa învață sa te controlezi pentru ca tu nu o sa fii mereu cel mai bun, fiecare este bun in felul lui, tu oricum esti un baiat special pentru mine si nu te compari cu ceilalti.si crede-ma ca de obicei nu-mi cer scuze dar dupa toate cele făcute tot eu ajung sa îngenunchez in fata ta si sa te rog sa ma ierți pt cv ce nu a fost vina mea pt k nu mai pot de dorul tau si mor cand vad k ma ignori si nu prea imi raspunzi la mesaje nu inteleg tu chiar nu vezi k eu nu sunt ca ceilalti fata de ei eu chiar imi pasa de tn si chiar plâng din cauza ta si ma simt vinovata pt cv ce nu am facut

Bf:azi nu ai vb cu el?

Ea:l-am sunat dar nu a putut raspunde

Bf:da clar asta a fost😓

Ea:Ieri a vb cu mn prin mesaje

Ea:cred ca vrea sa ne împăcăm?

Ea: nu vrei sa afli tu?

Bf: ok

Ea: Cf?😀

Bf: bine sunt fff ametita de la pastile

Ea:ai vb cu Mihai?

Bf: nu k am stat cu fetele si nu prea am mai avut timp😉

Ea: Ai mai vb cu Mihai?

Bf:Nu ma dar mai lasa-l pe Mihai k nu e cn stie ce vedeta

Ea: Te-am intrebat k pe mn ma ia cu vrăjeală macar tie iti spune adevarul

Bf: asa face el ce nu stii?

Ea: ma rog nu inteleg dc faci asa

Bf:😆cum?

Ea: asa cand e vorba sa vb cu el nu ti-am cerut mare lucru eu am facut atâtea pt tn

Bf: pai tu zilele astea numai de el imi vb nu ma mai suni si trimiti mesaj pt altcv

Ea:am încercat sa vb cu tn despre problemele mele dar vad k te deranjează asa k nu mai am ce discuta

Bf: bn

Ea: bn?what? Nu-ti pasa? God

Bf: Ba da normal k imi pasa altfel nu te-as fi ascultat

Ea:nu daia adik cum ai reactionat acum

Ea: ma rog vad k te shimbi mult

Bf: chiar conteaza o simpla reacție

Ea: pt mn conteaza da

Bf: mai fata nuj ce ai tu cu idiotul ala care nici nu te vrea se vedea de la o posta k s-a combinat cu tn doar asa si la un moment dat il plictiseai de moarte ti-a zis si el clar in fata k n-are nici o chestie pt tn

Bf:Georgik nu te mai sun acum k e tarziu dar s stii k inteleg dc te-ai suparat pe mn imi pare rau k nu te-am înțeles si n-am putut face mai mult pt tn pwp dulce❤️

Ea(catre El): Fii atent la mn, cand strici cv e greu sa mai si repari. Tine minte ca oamenii iarta dar nu si uita, niciodata nu o sa uit ce mi s-a intamplat, dar fiecare hop ma va duce unde vreau si atunci tuturor o sa va para rau ca m-ati ajutat sa ajung acolo. Sper ca o sa iti dai seama unde gresesti. Si inca ceva daca tu crezi ca eu imi doream ca tu sa ma iubesti pe mn sau ce mai crezi tu, te inseli pentru ca stiu ca nu mai am nevoie de ce s-a intamplat cand am fost cu tn chiar daca tu nu stii cat a durut toate chestiile pe care mi le-ai facut; tine minte ca nimeni nu e perfect dar ca oameni evoluam si sper ca si tu sa incerci sa o faci!

Un gând despre “Teenager posts: Păsări albe si negre

Lasă un răspuns

