large (16)

Perioada adolescentei este aceea  in care treci de la a asculta numai tonele de melodii tampite  de pe mtv la gusturile reale pentru muzica buna si selectiva pe care le vei dezvolta mai tarziu.

Intre aceste doua faze insa exista si o mediana, in care vei fi indragostit de un tip si numai un tip de muzica, de cele mai multe ori reprezentata de melodii super shitty, care circula foarte bine in reteaua de muzica   underground a copiilor de 13 ani.

Eu am facut parte din acea perioada in care dubstepul era cam pe la inceput in Romaia, si tabara adolescentilor inca se impartea intre acest gen muzical si muzica emo-rock-metal.

Me, entuziasta copila reprezentanta a celor care imi reprezentau cel mai bine emotiile neclare inca dar incredibil de puternice,frustarile, si spiritul rebel- pe care l-am castigat prin perioada aia dar nu l-am pierdut pana acum  -adica  MCR, Within Temptaion , Green Day,  Paramore,Linkin’ Park, Three Days Grace,  The Pretty Reckless, Black Veil Brides si Evanescence.

Daca din categoria dubstep, pe care am incercat-o si eu mai tarziu dar, oricat de mult m-am straduit sa-mi placa, n-am gasit nimic de doamne-ajuta  ( n-are nici macar ritm, ca sa se poata numi muzica cu adevarat), in categoria a doua mai exista chestii de calitate.

Una dintre acestea este si Evanescence, trupa mea favorita in acea perioada, ii  stiu toate melodiile, o ascultam incontinuu, si acum o ascult si e de admirat felul in care fiecare album este diferit de celalalt, pur si simplu nu o sa gasesti o piesa de pe un album care  are cam aceeasi linie melodica cu o melodie de pe altul. In acelas timp , albumul are continuitate si coerenta,adica piesele reusesc sa se completeze reciproc, formand in unitate o opera de arta cu povestea sa.

Mai jos am facut un top cinci al unor melodii mai putin cunoscute de la ei, dar care prin forta, eleganta, emotia versurilor pline de lupta cu durere si suferinta specifice creatiilor trupei si temele spirituale pe care le aborda, sunt impresionanate.

Sper sa va placa. 🙂

 

5. New way to bleed

4.Togheter Again

3.The Last Song I’m Wasting On You

2. End of The Dream

1. Before the Dawn

Si aici este melodia mea favorita de la ei:

large (68)

 

 

Lasă un răspuns

