Vise

  • large (70)Moartea a venit sa o ia.Eu i-am dat mortii o carte. Moartea i-a dat ei o tava, luciu de buze, rimel, mir si altele de trebuinta si i-a zis sa se pregateasca pana ce se va intoarce. In tot acest timp ea ne-a povestit atatea cuvinte intelepte pe care nu le-am tinut minte, dar erau foarte frumoase si pline de insemnatate pentru viata ei. Apoi moartea a venit si a luat-o, am vazut-o cum statea intinsa pe un lemn rece si negru si a fost incuiata intr-un sertar, s-au poate era o trapa care o trimitea catre alte corpuri fara simtire, ingramadite unele peste altele.Apoi moartea ne-a dat si noua doua tavite, chiar daca mai era mult pana va veni la noi. Dar eu am vazut cand am ramas singura in camera ca mie nu mi-a dat  ruj si luciu de buze, asa ca am alergat dupa ea, dar ea nu ma mai auzea.
  • M-am trezit langa mama si am sarit imediat afara din pat trimitand-o in camera ei si cu vorbe urate, dar ea mi-a aratat in dreapta mea si mi-a zis „uite-l pe Dumnezeu” si eu m-am uitat dar am stiut ca nu e Dumnezeu ca e un inger cel care tinea mana de lumina alba pe umarul meu si m-am speriat.
  • Asa ne spune uneori mintea noastra lucrurile pe care nu suntem in stare sa le recunoastem nici fata de noi insine
Lasă un răspuns

