Parintii mei au divortat cand eu aveam doar un an. Parintii unui prieten divorteaza si ei… in curand. El mi-a spus ca se intreaba, daca pentru o persoana ca el fara obligatii este creu sa renunte la o relatie, prin ce calvar trec doua persoane care au copii impreuna. L-am judecat mult pe tata ca a plecat cu alta femeie. Si pe mama ca nu a luptat pentru el, ca a trebuit sa lupt eu in locul ei. Pana am inteles si eu ca nu are nici un sens.

Daca iubesti o persoana o iubesti cu bune si cu rele. Pentru ca dragostea este o lupta continua de a-l accepta pe celalalt, ea se reinventeaza tot timpul  si asta este iubire adevarata, nu exista dragoste la prima vedere. Vrei sa iubesti pe cineva, construiesti acea dragoste. Si este cel mai bun sentiment din  lume, pentru ca te vindeca, doua fiinte incomplete devin complete unul pentru celalalt, isi impartasesc unul altuia imperfectiunile intr-un mod atat de profund, incat devin una cu cealalta persoana. Sa te pierzi in dragoste este cel mai bun lucru pentru sufletul tau, dar totul in univers a fost facut sa se termine, nu-i asa pana la urma?

Si pana la urma traim intr-o lume care nu accepta sa stai si sa iubesti. Si traim intr-o lume ale carei vise iluzorii le iubim; si mergem in cautarea lor in loc sa iubim.Noi ne zicem ca putem sa luam si iubirea dupa noi, dar nu e asa. Alergam intr-o viata care ne face egoisti; intram iar in mintea noastea intunecata, simtim ca nu mai puteam impartasi cu celalalt. Ne pierdem de celalalt, la fel de usor si inconstient cum ne pierdeam in el. Si, cum ai zis si tu, stresul ii face acum sa se separe.

Pana la urma trebuie sa rezistam si la viata, si la lume, si la dragoste. Si este minunat ca putem sa le combinam pe toate. Sunt principii care merg in directii opuse. Si incet-incet omul invata sa le controleze in loc sa se lase controlat de ele. Dar intre timp, o sa ramai langa cine iti e mai bine. De asta s-a recasatorit tata. Asta nu inseamna ca nu ii mai iubesti pe ceilalti. O sa ii iubesti mereu, intr-un fel sau altul.

Eu nu vreau sa renunt vreodata la el. Chiar daca stiu ca drumurile noastre o sa se desparta, si stiu ca asta se intampla si din cauza tuturor lucrurilor nespuse. O sa plecam fiecare pe drumul visului sau. Dar stiu ca ne vom mai intersecta drumurile si vom fi prieteni mereu. M-am rugat pentru asta.dragoste

Lasă un răspuns

