„Cand eram mica eram de rasul tuturor. Toti copii ne strangeam in fata blocului si incepeam sa povestim vise. Eu ascultam mirata si ii intrebam ce inseamna sa visezi, pentru ca mie nu mi s-a intamplat niciodata. Mai tarziu imi aminteam vag ca visez, dar nu imi aminteam niciodata ce, doar aveam senzatia aceea vaga ca am visat. Primul vis concret pe care l-am avut a fost atunci cand a murit tatal meu, am visat ca eram eu cu sora mea si amandoua il tineam de cate o mana. Am blamat mult medicii pentru ce i s-a intamplat si credeam ca ar fi putut face mai mult sa il ajute. Dupa aceea am inceput sa am vise in care cadeam de pe scari in pat. Cum nu am avut niciodata vise de noapte, nu am avut nici vise de zi, si m-am lasat totdeauna dusa unde ma purta vantul, fara vreo ambitie, fara sa caut ceva in particular.” -N.

„Intr-o zi am visat ca vorbeam cu o vecina pe vremea cand eram inca tanara. Copilul ei se juca pe langa o groapa si eu tot ziceam speriata sa se uite sa nu cada copilul in ea dar vecina nu ma baga in seama si isi continua vesela istorisirile ei. Copilul a cazut in groapa si atunci eu m-am trezit. Peste ceva timp, am auzit ca baiatul vecinei, care era de mult mare si lucra pe santier, a avut un accident la care din fericire a supravietuit. Nu am facut nici o corelatie cu visul meu pana ce a doua zi am visat iar: de data asta eram singura langa groapa si de-acolo cineva mi-a soptit <Nu te speria, nu l-am luat acum, dar il voi lua data viitoare.>”-E.

Lasă un răspuns

