Saptamana asta s-au intamplat multe si mintea mea nu ar fi facut fata la toate daca nu incepeam un proiect care sa-mi ocupe timpul si despre care o sa va spun mai multe in trei sau patru saptamani.

Azi se anunta o zi molcoma, pe care numai proiectul de mai sus avea sa o antreneze. Abia am reusit sa ma trezesc si sa ma apuc de lucru dupa doua cafele. Mai tarziu am decis sa ma recreez un  pic, si am iesit cu Ioana la un Martini si o narghilea cu gust de mere. Am vazut pe strada luminile, fete in  rochite care tineau de cardigane, si am realizat ca sunt intr-un fel addicted de a vedea si a trai odata cu orasul asta frumos… dar astazi trebuia sa ma intorc repede sa continui proiectul si poate-poate sa mai postez si pe blog.

In casa fluturi, veselie, viata si pace.

In suflet inceputul unei intelegeri, incercarea de a-mi explica trecutul si de a-mi controla ceea ce ma depaseste din comportamentul meu.

Mesteresc o viata mai buna.

Ascult https://www.youtube.com/watch?v=NBUdKZtpM94 a carei linie melodica imi aminteste de https://www.youtube.com/watch?v=io9ivuo4r6Q

Citesc bloguri si „Go ask Alice”, autor necunoscut

Ma gandesc la dobitocii care striga dupa fete pe strada. Sexualitatea e cel mai intim lucru de natura fizica al unei femei si are foarte mare impact la felul in care noi mai tarziu percepem orice fel de afectiune, nu e doar o joaca. Pe langa asta, fiecare forma de abuz verbal face o persoana sa fie din ce in ce mai inchisa in ea.

Sunt recunoscatoare ca traiesc si o fac cum vreau eu.

Astept ziua cand voi deveni mai responsabila cu ce fac din mine.

Imi doresc o vacanta mai plina de aventuri.

Un gând despre “

Lasă un răspuns

