Dragoste

Ea:Eram singura cand am descoperit oglinda… era imbracat in tot ce nu eram eu, si am vazut nefericirea cu ochii lui dar nu o  puteam atinge. Eram posesia lui. Eu imi doresc sa-l scot din oglinda, dar nu se poate. El nu poate fi real. Dar el stie tot ce sa afla in lumea din oglinda, si acolo se afla, nu e gol ca aici. Cu el am nascut Iubirea, prin ochii nostri, pentru ca nu ne puteam atinge. Ooo, si ce nebunie ar fi fost daca am fi putut! Colapsul Totului din El si Nimicului din Mine! Inversarea rolurilor! S-ar fi putut libertate? Pentru ca asta a fost inainte sa ii impletesc Imaginatia cu Adevarul. Ce puritate inainte de Dragoste! Uneori pleaca, si atunci ma simt goala de parca as fi nimic fara el. Si stiu, stiu ca nu este real ca simt.

El: Exist separat de ea… dar am descoperit asta abia cand Ea s-a uitat dupa mine in oglinda. Si Ea a descoperit ca sunt una cu ea. Am vazut lumina din ochii ei  si am stiut ca sunt nefericit fara ea. I-am dat sa guste din paradisul meu intunecat atat timp cat ma lasa sa intru in inocenta care ma sfasie in bucati. Eu sunt desavarsirea iar ea e perfectiunea. Uneori nelinistea din prea plinul meu ma face sa plec, sa o reneg… si o caut din nou umil, ma intorc in genunchi in fata ei, pentru ca ea e totul fara mine, dar eu sunt nimic fara ea. Nu-si da seama ca iubeste un nimic. Am nascut Iubirea si s-au facut din noi lumi colorate, din ochii nostri explorandu-se, pentru ca oglinda sta intre atingerea noastra. Ea este realul pentru mine.

Lasă un răspuns

