tumblr_odele0jo601rreqavo4_400

Oamenii se joaca fara chef  si fara sa inteleaga intr-o lume ce poate fi daramata mai usor ca un castel de nisip. Sunt ingeri cu aripi prea fragede intr-o poveste creata din nimic, pentru nimic, unde visele raman la voia sortii.

Acum,  inima imi plange doar din dorul de a plange mai tare. Sufletul meu, nu știu în ce întunecime s-a ascuns. Cand nu ma intelegeam pe mine, eram multumita. Cand m-am regasit cu adevarat, abia atunci am vazut cat de trist era totul. Si abia atunci am fost fericita. Am inteles ca totul fusese gol si fara sens pentru mine. Am descoperit ca trebuie sa lupt ca sa fiu eu insami. Am privit cum toti s-au speriat, pentru ca nu stiau de ce ma schimbam.

Si am ajuns la punctul de cotitura, si am ales fara sa imi ascult inima. Si acum transform regretul in obsesie…

Lasă un răspuns

