Fii puternica!

Eu nu sunt ca tine. Sunt poate grasa. Nu stiu ce vreau sa fac cu viata mea. Nu alerg dupa bani. Alerg dupa dragoste, si ea ma doboara.

Eu nu ma pot ridica la nivelul tau. Nu fac totul perfect, oricat as incerca. Nu ma integrez in lumea ta. Eu iti distrug familia. Eu sunt fata rea. Eu te fac de ras. Eu sunt vinovata pentru ca nu ma ridic la nivelul tau.

Eu nu sunt ca tine. Nu ma duc la biserica. Nu zambesc fals. Nu calc in picioare pe cei mai slabi ca mine. Crezi ca-ti speli pacatele daca ma  tii in casa ta si imi oferi tot ce se poate material, dar sentimental ma tratezi de parca as fi o piedica.

Nu ma pot ridica la nivelul tau. Tu ai facut ceva in viata, nu conteaza ca e o varsta diferenta intre noi, si poate erai la fel ca mine odata. Dar nu exista diferenta asta de varsta intre noi cand iti permiti sa ma lovesti, sa imi smulgi parul din cap, sa ma gasesti vinovata pentru ca m-am nascut si respir acelas aer ca tine.

Nu sunt ca tine. Sunt o fata a strazii. Sunt, mai degraba, o fata a nimanui, ca nu am pe nimeni sa ma apere de tine si totusi nici nu sunt lasata sa plec, departe de raul pe care mi-l faci.

Nu ma pot ridica la nivelul tau.  Zici ca o  sa mor de ura din mine, cu toate ca eu nu te urasc si nu iti raspund niciodata fara motiv, chiar daca mi-ai luat multe. Iar tu, care m-ai gasit pe mine in calea ta, fara sa am posibilitatea sa iti eliberez drumul, tu gasesti mereu cate un motiv sa intruchipez tot raul din viata ta.

Nu sunt ca tine. Tu te hranesti din ura pe care mi-o porti, eu ma construiesc prin ura pe care mi-o porti.  Am invatat sa nu ma razbun, pentru ca nici macar atat nu am, cat sa mai cred ca nedreptatea din mine isi va gasi impacare. Eu n-am avut o copilarie fericita, si tousi eu sunt un om integruu, care nu se ascunde dupa aparante.

Eu nu ma pot cobori la nivelul tau. Eu visez si lupt pentru binele tuturor, cu toate ca presiunea e atat de mare ca ma mira uneori cum pot sa ma trezesc dimineata. Eu nu rup gura targului cu ce faci tu, chiar si pe buna dreptate ca nu e corect. Eu doar plang cand nu mai pot. Tu ma lovesti pe mine, eu mai bine ma lovesc tot pe mine, pentru ca eu stiu ca restul nu merita sa sufere din cauza ca eu o fac.  Eu iubesc toti copiii si visul meu este sa ii ajut sa devina oameni buni si fericiti, cu toate ca eu nu am fost un copil care s-a bucurat de fericire si protectie.

Eu  par slaba, dar sunt puternica. Pentru ca iubesc si respect cu toate ca nu mi s-au oferit resurse sa fac asta.

Eu inca te iubesc in strafundul inimii mele, chiar daca ma distrugi.

Dar eu o sa fiu bine cu sau fara tine. Pentru ca eu merit.

Freedom_by_tatsu_subaru

 

Lasă un răspuns

