Jurnal

16 ani

partea a 4-a

tumblr_ol6n3eCfbt1qbb77eo1_500

Dar nu ma mai atasez de data asta. Pleci sau stai, nu ai decat.

***

Caut in ceilalti raspunsurile la intrebarile mele. Tatal meu m-a facut sa accept oamenii ca tine. Dar la sfarsit nu port sa-mi port pica decat mie, ca imi retraiesc de mii de ori trauma ca sa simt ca traiesc. Cand nu esti aici imi caut refugiu in altii, altii care ma parasesc a doua zi. Nimeni nu respecta fetele care se daruiesc prea repede. Dar cel putin nu mai e alcoolul refugiul meu. N-am gasit inca pe cineva cu care sa daruiesc si sa fiu acceptata asa cum faceam noi doi. Dar de ce sa ma agat de tine cand drumurile noastre nu se mai intersecteaza de mult? Esti prea prins in ale tale ca sa ma intelegi pe mine. Asta e. Asa suntem toti. Macar am incercat amandoi. Dar ultima data cand am incercat eu sa fiu tot ce vrei tu, m-ai sfasiat in bucati. Am vazut sangele siroind pe incheieturile mele si nu m-am simtit mai fericita niciodata. O fericire atat de trista. Acum totul se incheie cu resemnare. Acum vad ca eu nu sunt speciala si ca nu am castigat nimic. Ma intorc acasa. Altele au fost mai destepte ca mine. Altele nu au alergat dupa tine. Altele au trecut peste. Dar nu tu m-ai distrus, eram deja in toate modurile posibile. Prea multe camere in mintea mea si prea mult usi inchise. Acolo am crezut ca mi-am inchis demonii, dar de fapt este doar trecutul si tipa sa iasa afara. Nu treci peste daca ascunzi ceva dar nu stiu ce sa fac cu el, cum sa il arunc vantului.

***

M-a sunat Cosmin exact in momentul in care eram cea mai sigura ca nu o sa se intample asta. Am vrut sa il caut in noptile in care simteam nevoia de cineva, si nu am mai simtit niciodata nevoia asta inainte de tine. Acum esti prieten cu Rebeca, fosta mea cea mai buna prietena, si nu m-am simtit niciodata geloasa pe fufele cu care umbli tu pana acum. Am vorbit cu ea n ziua in care Maria a plecat la mare, ea era cu Rebeca si eu cu Ilinca. A crezut ca vroiam sa ma iau de ea, dar tot ce vroiam si speranta  ca o sa te am inapoi m-a impiedicat sa o fac a fost sa ii spun cat e periculos esti, sa ii spun  cum mi-ai futut mintile cu vorbele si atentia ta, cum toate sunt in limba dupa tine pentru ca esti cel mai bun mincinos care exista, si cum m-ai facut proasta ta si cum mi-ai golit sufletul. Eu zic sa se intoarca la tipul care o batea si injura decat sa stea cu tine pentru ca tu ranesti mult mai rau dar m-ai rafinat, si imbarligi mintea omului de nici macar nu o sa stie de ce plange dupa. Am vrut sa-i spun de cele 5 zile.

Ziua 1 in care ti-am zis ca mi-am pierdut-o cu un tampit la Castel si tu ai dat cu pumnu-n stalp de inca ai mana-n ghips si mi-ai zis ca nu m-ai rani niciodata pentru ca sunt prostuta.

Ziua 2 in  care am alergat dupa tine printre blocuri  ca sa nu te duci acasa si tu ai zis ca o sa imi mai dai o sansa ca sa vezi ca m-am schimbat.

Ziua 3 in care m-ai sunat si am incercat sa fiu desteapta si sa-ti dau cu flit iar tu mi-ai reprosat a nu vezi nici o schimbare si ca inca nu-ti dau destula atentie.

Ziua 4 in care ai zis ca ma iubesti.

Ziua 5 in care mi-ai facut rau si mi-ai aratat ca nu ma iubesti. Ziua in care ai recunoscu ca-ti place sa ma vezi plangand si am vrut sa mor petru ca toate ambitiile mele de a fi cea care te casiga nu s-au realizat si mi-am taiat venele si am vrut sa iau iar pumnuri de pastile.

Si apoi zilele in care la fel ca o proasta am incercat sa ma intorc la tine.

Am vrut sa-i zic ca toate patru de aici am fost bataia ta de joc. Am vrut sa-i zic ca ai spus ca zis ca ti se pare ca Rebeca e indragostita de tine dar nu vrei sa fii intr-o relatie- pansament si ca v-ati distrat impreuna dar acum ai de gand sa o termini cu ea. Am vrut sa o inteeb daca te iubeste.

***

Acum lucrurile au devenit si mai grele decat au fost vreodata. Acum de cateva zile mi-e sila sa ma mai trezesc dimineata.

***

Sau cel putin asa a fost pana acum. Dar de azi inainte am inceput literalmente o viata  noua  si faptul ca am plecat din orasul ala este singurul lucru care ma poate ajuta sa devin altcineva.  Alfel ma complaceam in continuare in niste lucruri pe care nici n u stiu cum sa le descriu- lucruri care nu ma faceau fericita dar de care aveam nevoie in continuare ca sa nu devin nefericita. Sexul, alcoolul. Faptul ca vorbeam cu tipul ala. Oare daca mai ramaneam acolo as fi vorbit in continuare cu el, chiar daca am fost avertizata ca e urmarit si a trebuit sad au declarative din cauza lui. Zisesem ca nu il mai sun la un moment dat si totusi am inceput iar sa ii raspund la mesaje.

Lasă un răspuns

