Stare

Ii dau tipului mesaj cu ce a patit, el imi scrie „….”. Nu ma mai intereseaza ciudateniile lui. Sunt deja plina de suferinte si dulcegarii, au o aroma atat de acra…

Nu inteleg pentru ce suferi. Nu inteleg nimic, de fapt. Joc la atatea maini dar nu mai simt nimic real.

In fata mea e o tipa, obisnuiam sa o cred o prietena atat de buna, dar nu mi-a pasat cand si-a luat totul si a plecat spre alte lumi. Acum sunt fata in fata cu ea, si nu stiu de ce e inca prin zona.

Sufletul meu se agata inca de tot ce am integrat si dezintegrat prin durere, dar mult mai sincer. 

Si nu am niciodata mai mult decat trecutul, viitorul poate il simt prea dureros.

Si imi mai aprind o tigara, poate umplu golul…

Lasă un răspuns

