Doua personaje: pot fi oare soarele si luna?Regele si regina, in lupta pentru suprematia propriului ego.

Doi indragostiti intr-un conflict etern, unde nimeni nu castiga si se formeaza un echilibru precar in continua fluiditate.

Arhetipuri lipsite de esenta, ce fac trecerea intre lumi. Eu sunt nimeni prins la mijloc. Discutia are dublu sens, e un examen pentru mine, eu trebuie sa fiu atenta sa raspund corect la intrebare. Sa se vada ca am inteles lectia.

Simt cum firul timpului se apropie de sfarsit, nu mai am mult, presiunea creste. Si raspund gresit. 

Cei doi ma privesc cu resemnare, sunt deja afara din timp. Si prin lumini fulgeratoare imi caut detasarea. Dar nu pot sa incorporez lumina in psihicul meu galagios.

Si ma omoara cand renasc, in aceeasi poveste obsesiva, o iau de la capat, iar o sa incep ca sa termin si ma intorc de la inceput, totul e ciclic, ma simt sufocata, si nu pot sa invat, de aceea raman sclava nesfarsitului.

Visul incepe sa dispara, si mintea transfigurata se apropie de concret, totul il percep ca pe o gura sanatoasa de aer.

Indecizie, idei contradictorii, deznodamanturi opuse, intre care nu pot sa aleg. Cei doi iubiti. Cele doua lumi. Toate visele mele imi vorbesc despre acelas lucru pe care nu il inteleg inca pe deplin.

3 gânduri despre “Ciclul indragostitilor

    1. Da, era o greseala, am schimbat. Mersi mult ca mi-au atras atentia, eu iti jur ca nu observasem, ce era sa ramana asa?:)) Mi-e un pic rusine acum. Si mersi pentru recomandare, o sa o incerc dupa ce termin ce inca n-am dus la capat din biblioteca.

      Apreciază

Lasă un răspuns

