Zi cu soare­čÖâ

Gata cu tot stresul! Am simtit de cand m-am trezit cum toate puterile mele si-au recapatat forta, si mi-am luat libertatea sa imi petrec ziua cum imi place, facand nimic si bucurandu-ma de soarele de afara.  Da, bate un pic vantul, dar eu sunt sinaianca la origini, nu ma doboara pe mine un pic de racoare. :)) 

Oricum, e destul de frumos afara, si e o zi de care am de gand sa ma bucur din plin.

Si ea e Sara. O fata extrem de puternica sa poarte batic in timpurile recente. Sa nu credeti ca faptul ca acum ceva timp a fost batuta o fata musulmanca  a fost un eveniment izolat. Chiar si daca ea iese numai ziua, in aglomeratie urbana, tot aude cuvinte pe strada cum ar fi „terorista” si ” stiu ce faceti voi musulmanii de fapt”.

De ce arata unii oameni cu degetul atat de prosteste nu stiu… 

Anun╚Ťuri

Las─â un r─âspuns

