poza

Sunt doar un om. Facut din carne, ce in fiecare zi se descompune. Consum ca sa traiesc viata din jurul meu. Sunt doar o bucata de carne irationala. Atat de irationala, ca dau vina pe Dumnezeu cand lucruri pe care nu le inteleg se petrec in jurul meu. Atat de irationala, incat nu stiu ca singurul Dumnezeu pe care ar trebui sa-l venerez este omul pe care il dispretuiesc din fata mea. Atat de irational, incat am fost in stare sa inventez si sa percep un timp linear, cu toate ca el nu exista decat in cicluri.

Sunt doar un animal care se reneaga. Functiile organismului meu se bazeaza pe a consuma ca sa vietuiasca si ele primeaza totdeauna in fata ratiunii mele. Am izbucniri animalice, pe care incerc pe cat pot sa le reneg. Incerc in continuu sa imi transced conditia instinctuala, ce ma indeamna uneori la perversiuni fata de cei din jurul meu. Dar nu fac decat sa ma invart in cercuri fara sens pana la propria dezintegrare.

Sunt confuz. Sunt capabil de lucruri uimitoare. Dar nu pot sa judec la rece repercursiunile actiunilor mele. Ma bazez intotdeauna pe suflet cand fac o alegere. Iar sufletul meu este compus doar dintr-o serie de intamplari ce, judecate prin gandirea mea destul de subiectiva incat sa fie un univers izolat, devin caracteristici de constiinta de-a lungul vietii mele. Sunt confuz pentru ca sunt neputincios in fata istoriei si a societatii. Sunt confuz pentru ca  nu pot sa fac legatura in a-l intelege complet pe cel din jurul meu, si sunt izolat in propria minte. Sunt confuz pentru ca am invatat de la celalalt cine sunt, dar nu stiu care e sensul sau daca am vreun sens cu adevarat.

Si nu stiu daca ce am zis pana acum sau ce voi zice de acum incolo are vreo noima in afara de o risipa frumoasa. Dar e tot ce stiu sa fac. Tot ce conteaza pentru mine. Sa gandesc.

Sunt in Lumea Nimanui. Si Lumea Nimanui este pentru ca eu gandesc. Asa incomplet, ciudat, nebunesc, in fuga mea de adevar.

Anun╚Ťuri

Las─â un r─âspuns

