Shuffle


Azi a fost o zi dubioasa. Azi am probat pe pielea mea ce speram mereu sa pateasca altii care faceau ca mine, si anume vorba: „Nu poti sa impusti doi iepuri dintr-o lovitura”. Da, si de asemenea s-a adeverit si faptul ca tot ce gandesti se intoarce asupra ta, ca un bumerang.

Dar am lasat totul sa treaca pe langa mine fara sa ma afecteze. Si mi-am dat telefonul pe muzica la maxim, si am visat.

Ma ajuta de fiecare data sa vad partea frumoasa a vietii. Nu ca ar fi toate melodii calme, linistite si intotdeauna pozitive, dar reprezinta spatiul meu personal. Si imi ridica nivelul de fericire din creier. 🙂

Au ramas aproximativ aceleasi aproape 300 de melodii (da, stiu, prea multe) pe care am apucat sa le ascult la nesfarsit cand am facut turul cu masina Romania- Austria, doar eu si tata pe post de sofer. Atunci cand am inceput sa imi doresc ca viata mea sa se petreaca intr-o rulota, plimbandu-ma fara scop prim lume, doar hoinarind cu muzica si carti. Cata liniste ar fi fost!

O sa impartasesc si cu voi 10 cantece din tot ce am, nu alese, ci primele din shuffle, o portita catre sufletul meu.  Adevarul fiind spus, ideea e luata de pe tumblr, dar tot mi se pare draguta.
Korn-Got the life

Thirty Seconds To Mars-Night Of The Hunter

Bring Me The Horizon-Avalanche

The 1975-Girls

Red Hot Chili Peppers-Scar Tissue

Carla’s Dreams-Acele

Garbage-Stupid Girl

Grimus-Priveste-ma

Alternosfera-Arunca-mi

Twenty One Pilots-Stressed Out

Lasă un răspuns

