Sa stii ca ti-am descoperit secretul. Ma mir ca l-ai ascuns atata de mine.

Comunicare…mereu vorbesti despre comunicare. Dar mi-ai zis vreodata? Poate eram prea ocupata sa fiu indiferenta ca sa-mi zici.

Dar crede-ma… plinatatea cuvintelor tale…emotia si durerea… toate sunt un cutit cu doua taisuri. 

Taie in carnea mea prima oara pentru ca vad in cuvintele tale o forta de nebanuit, care ar fi in stare sa mute si muntii din loc intr-o zi. Tot acest sentiment, palpabil si viu, valorifica-l intr-o zi, pentru ca ai avut dreptate, eu nu stiu nimic, si vobesc numai despre stele prea indepartate. Dar tu stii ce traieste aici, prin tine, prin oameni.

A doua oara, cuvintele tale ma lovesc tare, tare in orgoliu si vad din nou cat de oarba pot sa fiu. Cum mi-ai cantat in secret dar cel mai sincer, si pasiunea pe care o ascunzi, si cat de mult te-am subestimat. Alerg prea mult dupa vise fara rost, eu am fost vie pentru tine, in tot timpul in care am sperat sa fiu vie pentru altii. 

Dar de ce nu mi-ai spus niciodata? Ce era eu sa inteleg din fastaceli? Cum era sa vad ce minune de persoana esti cand sunt surda la cele mai adanci ragete si imi inalt ochii numai catre stele pe care nu voi putea atinge vreodata?

https://aleeagandurilor.wordpress.com/2016/07/31/pierduta-in-lumea-ei/

4 gânduri despre “Mesajul din trandafir

    1. Mersi din nou, Alioșa, pentru ca poposești pe blog daruindu-mi melodii minunate! Cel mai mult minunate, pentru ca sunt ganduri pline de bucurie pentru mine :). Sa ai o zi din cele mai frumoase!

      Apreciază

Lasă un răspuns

