Cântec

Am vrut sa scriu despre tine mult, ca sa imi spal pacatele de a fi scris despre altii.Am gasit o melodie, si mi-au placut versurile, am plans pe cantec, doar cat a tinut, doar cat m-a transportat.
In nimicul din jurul meu. De ce ma pot agata? Ca zici ca camera asta este o iluzie, la fel ca tot ce trebuie sa fac, fara sa conteze. Viitorul meu? Ce viitor? Nu exista. Alung clipa prezenta, umpland-o cu minciuni. La fel si literele. Ce imi explica? Doar ma departeaza de adevar. 

Si uite ca scriu. Ca cea mai mare mincinoasa din lume. Dictata in umbra de versuri. Minciunile prin care te-am facut o romanta, nu meritai statutul de poveste. Dar am scris, si as vrea sa nu vezi nciodata, pentru ca nu e real nimic.

Nici nu mai stiu ce e real. Pentru ca nu te mai stiu. Ai ramas doar povesti in amintiri. Meritai sa fii mai mult decat o poveste. Meriti sa fii real sau nimic.

Merit sa fiu mai mult decat o poveste. Merit sa fiu mai mult decat imi ofer scriindu-ma. Scriind. Merit sa fiu reala.

Si cum as putea descrie durerea? Tipete mute, schimonosindu-mi fata printre lacrimi? Doar o descriere frumoasa. Sunt o romantica penibila. Si nu stiu sa-mi traiesc viata. Doar o umplu.

Nu ma mai plang de ea, ca inainte. Nu mai sunt obsedata de a trai in trecut. Nu il mai reinventez, nu il mai invoc. Dar doare cand il las.

Nu povestea veche cu tata, spitalul, mai stiu eu ce. Doare de tine. Si nu doare din cauza mea. Doare pur si simplu. Ca asta e realitatea dincolo de minciuni. Ce ma chinui sa nu vad, ca de fiecare data. Ca nu pot sa-mi programez viata. De fapt, de fiecare data cand incerc sa o programez, nu simt nimic.

E ceva dincolo care acum a durut si, incet, trece. 

E vorba ca, din nou, am cazut in aceeasi groapa, si nu credeam ca va fi la fel, dar acum a venit timpul sa inteleg ca e vina mea si sa ma ridic. Poate data viitoare nu mai cad in ea. Si, in final, o sa-mi aleg si alte strazi pe care sa ma plimb.

Nici macar nu ai vreo vina. Toata vina e la mine. Nu ma refer la ce s-a intamplat intre noi, ci la ce s-a intamplat in mine in tot acest timp.

E timpul sa ma purific, chiar daca inseamna sa uit, sa nu mai iubesc, sa nu mai vad tot binele, sa nu imi mai pese. Fac rau la tot ce e in jurul meu, altfel. E un tipar nociv.

Si ploaia a venit si ea sa purifice.

Cântec

8 gânduri despre &8222;Cântec&8221;

    1. Nu te ingrijora, sunt bine, in general invat, ma mai recreez scriind pe blog, plimbandu-ma prin imprejurimi. Daca e sa privesc in retrospectiva, sunt mai bine ca niciodata in ultimii ani, dar fiecare are momentele lui, uneori. Acum, ca am auzit melodia asta la televizor, mi-a deschis parca un robinet nestiut de emotii, dorul de el, mai degraba decat dorul felul in care ma agatam de amintirea lui, chiar daca stiam undeva in capul meu ca nu e bine, dar, ca un efect de catharsis, cantecul a iscat ceva ce mai intai doar ma atragea, dupa, intrevenind de data asta in viata mea cum trebuie, am ascultat-o de mai multe ori ca lumea, si am scris liber sentimentul.
      „Si nu-mi traiesc viata. Doar o umplu”-legat de trecut dar si de prezent, uneori imi refuz timpul sa imi ascult adevarul, ci doar asimilez pareri care nu au legatura cu ce simt.
      Mai mult starile astea le definesc ca stocare a unei singure perspective de a privi lucrurile pentru un timp indelungat cand viata cere continua fluiditate, asa ca le scot la suprafata inainte sa coaca prea mult si le dau alta forma, cea care corespunde acum cu realitatea mea intrinseca.
      Oricum, si vorbesc serios, a fost doar o descarcare de tensiune, care chiar m-a ajutat un pic, m-am eliberat. Cel putin asta simt acum, sper sa si ramana senzatia pe mai departe.
      Tu? Cum mai esti?

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

