caiverzi

 

Imi amintesc cum Andreea de la liceul de arte ne-a rugat pe toti sa ii desenam ceva. Eu am zis ca ii scriu. Am impletit viata cu moartea in caietul ei. Miruna m-a intrebat de ce scriu numai despre moarte.  Ceilalti i-au luat vorba din gura spunand: ” Lasa, ca la cum scrie, sa ne scrie la toti pe piatra de mormant fata asta.”

Si tot auzeam cum eu ar trebuie sa scriu, sa scriu si sa scriu.

Dar parca tot dau din gol in gol. Mi-e greu sa cred si eu ce zic si sa imi traiesc prezentul. Apoi plang ca trece peste mine. Parca de-aia sunt pedepsita sa devin mai nou din ce in ce mai transparenta.

Cat despre scris, nu mai am incredere nici in cuvintele mele. Parca sunt prea insignifiante pentru tot restul lumii.

Tot ce-mi ramane este o mentalitate desprinsa din „Flori pentru Algernon”. In care tot ce fac e sa regresez.

Nu am fost mandra de mine si mi-am redus potentialul.

Cred ca am si inebunit jucandu-mi viata ca pe o viitoare mare opera de arta, despre o realitate distorsionata.

Mi-ai explicat jocul si te-am facut ca te cred. Mi-ai zis ca m-ai influentat cu mintea ta tot timpul. Dar acum imi dai libertatea.. stai, nu trebuia sa vorbesc despre asta, sau sa ma gandesc.

Am fost pe moment cuprinsa intr-o frumoasa poveste psihedelica in care te-am crezut, ce bun subiect de roman, nu? Tu, papusarul, si totodata un Icarus al sentimentelor, eu fetita blonda in rochita alba, zici ca sunt Alice gata sa fie initiata. Si, pe urma eliberata.

Probabil ma crezi o proasta acum.

Poate si eu ma cred mult prea des, asta e problema.

Sunt naiva, pentru ca prea nu cred in nimic stabil, mintea mea e un haos.

Si ma gandesc serios de a ma opri din a insira prostii pe aici.

Vreau sa ajung cu picioarele pe pamant odata.

Vreau sa nu mai insir cai verzi pe pereti.

 

 

9 gânduri despre “Cai verzi pe pereti

    1. Mersi, Potecuta, ca imi esti alaturi. Cum am zis, m-ati umplut de multa multa energie buna, si sunt foarte fericita deoarece cuvintele mele au rezonat cu voi mai mult decat mi-as fi imaginat scriind articolul. Deci, data viitoare cand mai am dubii, o sa am si alte amintiri forta de la voi ca sa nu renunt.

      Apreciat de 1 persoană

  1. Sau poate caii verzi asternuti pe pereti sunt o parte din universul tau. De ce sa renunti la ceea ce esti tu? Apoi, suntem cativa care citim randurile tale. Asta inseamna ca nu sunt chiar atat de proaste. Nu ne obliga nimeni sa o facem. Si totusi o facem. Asa ca deseneaza in continuare cai verzi pe pereti.

    Apreciat de 2 persoane

    1. Albert, nici nu stii cat de imbucurator a fost pentru mine sa gasesc mesaje incurajante aici. Mi-ati dat energie sustinandu-ma, si atunci am un angajament fata de voi sa imi gasesc mereu in impas forta de a picta cai verzi pe pereti in continuare. Multumesc!

      Apreciat de 1 persoană

    1. Desigur ca nu, doar ca poate intelegi, uneori e obositor sa fii tu insati, tu si numai mintea ta. Oricum, mi-am revenit usor, numai si numai pentru ca am vazut ca am starnit stari in voi prin cuvintele mele, deci practic, am descoperit o forta care sa la sustina., care sa-mi zica ca nu e totul atat de negru pe cat vad eu. Mersi ca ai trecut pe aici!

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

