Petricor


Mereu mi te strecori ca nisipul printre degete. Dar te caut ca un copil abandonat care cauta dragostea parinteasca. Obsesiv, apucand de fiecare fir ramas de ata rosie cu tot pumnul. Cat de prostesc ti se pare, nu? Eu, alergand prin orasul tau colorat, pe langa turnuri si catedrale, pene zburand prin vazduh, pene de la aripile care au inceput sa imi creasca. 

Sunt un copil abandonat. Te caut disperata in lumina prea calda a soarelui, cu ochii umflati si gata sa lesin de oboseala, durere. Tu ai ramas tot ce mai am ca sa imi iubesc suflul. 

Lasa-ma sa ma transform in sirena si sa ma inec cu tine in turcoazul marii. Cat mai adanc, departe de pamant, afundandu-ma cu tine in valtoare. Te rog, uita-te la mine. Sunt chiar aici, in varful prapastiei. Atat de aproape de cer, ca soarele ma arde si ma cheama sa-mi deschid aripile. Vino, nu ma lasa sa dispar dincolo de carne. Vino, si sa ne aruncam in marea din hau, sa prindem iar o viata noua.

De ce nu mi-ai taiat toate atele rosii care ma leaga ca pe o marioneta de tine? Acum fire de lumina mi se inalta catre cer. Sunt prinsa intre doua lumi si nu pot sa ma hotarasc care e viata si care e moarte…

Nici acum nu ti-ai dat seama? Pielea mea roz pal, culoare de bebelusi, respira miere si dulceata de trendafiri. Sunt prea inocenta si nu stiu sa ma protejez de jocurile tale parsive. Mi-as da si destinul doar pentru un dram din iubirea ta izbavitoare. Mi-ai zis mereu ca suntem din lumi diferite. Tu apartii marii. Iar mie, acum mi se inalta aripile catre cer. 

Dar ai mintit. Nu facem parte din lumi diferite. Amandoi suntem aceeasi substanta de frica, regret si prea multa singuratate.

Vreau sa fiu sirena ta. Dar deja ard in lumina insuportabila.

Sa se lase ploaie, sa spele ramasitele insangerate de trairi intense risipite in urma metamorfozei mele. Petricorul va avea iz dulce de dragoste si sacrificiu.

Petricor

Un gând despre &8222;Petricor&8221;

Lasă un răspuns

