Totul

 

 

 

Uita-te la cerul care ne-a trimis pe toti in spitalul asta de nebuni in care ne ciocnim cu dragoste. E la fel de vast de fapt ca spatiul dintre cicatricile de pe mana ta. Cicatrici, marturii a tot pentru care ai luptat si ai acum. Ai supravietuit si ai invatat sa fii fericita cu ce ai.

Si tot spatiul mintii tale este atat de ocupat sa gaseasca raspunsuri la vesnica intrebare: suntem ingeri sau suntem doar nebuni? Dar, oricare ar fi raspunsul, totul e la fel de perfect. Pentru ca am ales sa impartasim cu ceilalti, sa iubim, sa ne facem intelesi. Si tot ce ai vazut pe ecranele colorate sunt vise asa de frumoase, pe care uite, ca pe un puzzle poti sa le combini si sa le atingi. Si acum ai o groaza de oameni pe care ii iubesti, si esti la facultate ca sa inveti sa iubesti si masi multi oameni.

Ma rog, fiecare trandafir are ghimpi. Poate de-aia nu mai conteaza baietii. Le stii jocul mereu. Au acelas joc mereu. Dar e de ajuns acum ca te iubesti pe tine. Mai mult, in curand o sa ai apartamentul tau, in centru, spatios si cu un aer straniu si vintage, asa cum iti place tie. Deci, o sa poti sa umpli si mai mult locul de tine. Chiar azi ai dansat, sarit si cantat ca o nebuna de fericire ca existi.

Ai fost iar la cafeneaua aia draguta cu psytrance. Si adori concertele.Pentru ca adori muzica. Te visezi mereu pe un drum lung cu masina si bubuiala la maxim. Muzica, atat de tare ca gandurile nu se mai aud.

Ca sa nu auzi ca de fapt zambetul tau este o minciuna.

Inceteaza sa mai pretinzi ca ai totul!!!

Tu doar ai nevoie de tot….

Tati, te iubesc cu tot ce am. De ce ma ranesti, ma injosesti si imi faci sa-mi fie frica? Mama, nu mai plange, frate nu mai minti. Vreau sa fim o familie fericita. Asa cum n-am fost nici macar in copilarie. Nu am pentru ce amintiri sa-mi inclestez pumnii. Amintiri, macar. Nu am teren sub picoare. Sunt plina de complexe. Si folosesc totul ca sa alung frica ca voi fi mereu captiva in ce am fost invatata sa fiu.

Doar ca fiecare camera din mintea mea ma defineste si n-as putea trai fara ea.

Fiecare ciob din sufletul meu e prea dureros de scos.

Totul

Un gând despre &8222;Totul&8221;

Lasă un răspuns

