Intamplator


G., esti bun doar sa fii luat de prost. Dar pentru cine sa plang eu in mijlocul strazii? Sa ma vada toata lumea? Totul era ok inainte sa ies la un pai cu tine. Nu ma gandisem sa-ti mai dau o sansa. Si oricum, totul s-a intamplat dupa. Dupa ce incercam sa raman pe filmul meu lenesa si tu erai insistent sa ne impacam. Am luat-o din loc la scurt timp si m-am gandit in absenta ta.

M-am gandit: poate te-ai schimbat, hai sa-ti mai dau o sansa. Ma rog. A treia oara cand dai sansa unui dobitoc esti deja nebuna, nu numai proasta. 

Frate, de ce nu am ascultat bataile inimii mele care imi ziceau ca nu esti bun? Pai sa vezi, pana si mintea zice ceva de genul, dar un pic mai mult: ca esti bun doar de folosit. Jur, asta arati. Te porti frumos doar cu cei care iti fac rau. Si nu cred ca e masochism. E doar prostie. Prostia ca tot ce vrei e sa folosesti la randul tau si nu iti iese.

Trist. Si mai trist ca aproape am cazut de proasta iar. Dupa ce viata mea a trecut pe langa mine cand eram cu tine. De ce te-oi fi scos vreodata de la block? 

De domeniul trecutului. Pentru ca l-am sunat pe B. si m-a calmat. L-am luat in brate si n-am simtit nimic. Nici bine, dar nici rau ca la tine. Doar calm. 

Mi-a zis:” Stii ca asta e o groapa in fata ta. Ai mai cazut in ea. Ai zis ca nu e vina ta. Ai mai cazut o data. Ai recunoscut ca e vina ta. Esti a treia oara in fata ei.”

Intre timp imi aminteam de un poem budhist care mi-a placut mult si zicea acelas lucru. L-am cautat cam prin price conjunctura sa vad cum se aplica. Acum, el, magic, o zicea. Ca tot ziceam eu acum cativa ani ca tot ce ti se zice se afla in mintea ta deja, doar trebuie sa il auzi de la altii.

B. a continuat:” Stii ce zice lumea? Ori cazi in groapa, ori o ocolesti. Dar nimeni nu se gandeste sa sari peste.”

Deci sa sar peste? Asa se aplica poezia la mine? Sigur ai fost trimis de cer sa-mi zici astea acum, B. Asa ca o sa te cred. Mai ales ca ai fost un inger pentru mine. Mai stiu cand am tipat la tine, iar tu vii dupa mine, ma asculti, ma primesti in casa ta, imi dai Finetti si Jagger. Ma tii in brate, ma mangai si nu-mi vine sa fug la 5 metri de tine. Si apoi imi ceri sa te sarut. Ai buze moi. Si o sa-mi amintesc ce ai facut pentru mine. Promit. Pana la urma nimic nu e asa de rau.

Intamplator

8 gânduri despre &8222;Intamplator&8221;

    1. Pai, acum tu decizi, dar ce mi-am dat seama aseara si poate te ajuta si pe tine e ca oamenii se schimba, doar amintirile raman la fel. Acum, si amintirile mele despre G. sunt negre, ceea ce m-a ajutat enorm sa iau decizia sa il scot, din nou, din viata mea. Dar cel mai important lucru la care trebuie sa te gandesti, oricum ar fi colorate amintirile tale, este daca vezi in el obiectiv baiatul pe care il doresti langa tine. Comportament, personalitate, eu stiu, prospect de viitor chiar. Probabil e mai greu sa vezi rational daca tu inca tii la el. Pentru mine, G. nu imi mai era nici macar confortabil, daca am reusit sa il iau macar o data in brate este pentru ca a aparut la intamplare cu nevoia mea de a face asta, deci nici macar nu era despre el.
      Tu stii mai bine, dar ai incredere in instinctele tale ti-as zice, nu neaparat in emotii, care pot fi destul de inselatoare.

      Apreciat de 1 persoană

      1. Eu , extraodrinara? Poate oi fi prin cuvinte… dar si tu esti, prin mai mult decat cuvinte, prin felul tau de a simti. Mi se pare ca sunt mai rece ca tine cu oamenii. Mai putin increzatoare, arat mai cu masura ce simt. Sunt directa, e adevarat, dar tu esti si calda. Esti mai ok ca mine. Cu tine, cu ceilalti. Si nu stiu ce sa zic. Daca m-ai vedea probabil as arata acum asa😊. Vezi ce ai facut? M-ai lasat fara cuvinte de emotie, si tot aberez incercand sa umplu cu ceva comentariul. Daca ai fi acum aici probabil m-as acunde sub masa😂. Mi-e dor de tine, sa te vad fata in fata!!!💙

        Apreciază

      2. Can’t wait to see you! Multumesc pentru caldurs cuvintelor tale. Au un gust dulce.
        Dar ceva nu mi-a placut. Ai spus „Esti mai ok ca mine.” Nu mai spune asta. Comparatiile din punctul meu de vedere sunt jignitoare, in special cele facute de catre tine intre tine si ceilalti. Mi se pare jignitoare pentru persoana care o face, nu trebuie sa rupi ceva din tine pentru a te compara cu altii. Nu are niciun rost. Nu stiu daca ma admiri ca psrsoana, dar simt ca ma apreciezi…si atunci doar te rog sa nu te mai compari cu mine.
        Si indiferent cat de mult sau de putin oferi din tine celorlalti(nu e gresita niciodata doza, mereu oferi o cantitate anume cu un motiv)…unele persoane doar te vad dincolo de lucrurile pe care le vrei sa le oferi, te vad pein lucrurile pe care le oferi inconstient si cele pe care le transmiti in locuri in care cei grabiti nu isi gasesc timpul sa se uite. Esti o persoana mai multe decat extraordinara si sper ca stii asta sau ca macar vei ajunge sa inveti ca esti asa si sa ignori restul zgomotului din interior care iti spune ca esti mai putin de atat.
        ❤❤❤
        See you soon!

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

