Insir cuvinte dar tot ramane gol


-Nu va deranjez, stati linistit. Eu doar caut o piatra langa mare.

-O sa aveti noroc, e libera plaja.

-Prea libera, zic aluziv, privind in urma mea la tipul care isi lasase saliva pe fata mea. 

O fata venise in tot timpul asta sa ne ceara o tigara. Acum este langa ea. Dar ei nu pare ca i-a scurs limba pe chip, inca.

Au disparut. Mi se parea inocenta, visatoare. O fi disparut cu el sau departe de el?

Unde soarele se oglindeste in mare nu zicea povestea ca se ascunde comoara piratilor?

E chiar in fata mea, ca un pod talazuitor de sclipici spre adancuri. Melodia pe repet.

Am asteptat soarele sa iasa din mare, de undeva de sus, dar acoperisurile au acuns privelistea rasaritului.

Asta dupa ce am dormit cu tine in cort. Tu ai fost bine, in sacul de dormit. Pe mine numai panza ma pazea de pamant, si m-am trezit cu mainile intepenite. Abia pe la ora 3 ai realizat ca sunt acolo, si pe la 4 te-ai trezit si te-am dus sa vedem rasaritul. Nu am vazut, dar macar m-am ales cu masaj la mana si cu a clipocii ochii de amorteala bratelor tale moi. Probabil de asta imi place sa ma tii in brate. Esti inocent cu mine.

Apoi te-a furat somnul. Am luat tigari si am tras la cazare, aveam in acelas loc. Iti fumai tigara adormit. Eu te trageam de limba. Am intrebat de ce nu exista ceva mai bun ca lumea asta. Tu mi-ai zis ca exista moartea. Nici nu ma asteptam la alt raspuns.

Dar tu nu crezi in Dumnezeu, energie, ceva? Nu. Pai esti cam nihilist in general tu. Adica? Adica, asa cum a zis Nietzche, Dumnezeu a murit, cam asta e tot ce stiu si eu. Cine naiba e fumatul asta? Un mare filozof. Pai cred si eu, cica Dumnezeu a murit. Nu, eu nici nu credeam ca a existat vreodata.

Iti priveam parul cret strans in coada, buzele pline rau, tatuajele. Ador tatuajele tale, liniile de pe piept, 13 pe gat in litere romane, pentagrama pe umar, scheletul pe brat, nebunul de sah pe mana. Nici unul nu semnifica ceva in mod special, dar le-ai facut singur. Majoritatea beat. Asta ziceai. Anul trecut nu stiai decat sa faci x-uri si punctulete, imi amintesc ca radeam cand am auzit.

Imi place ca esti despre moarte mereu. Si eu sunt despre moarte. Doar ca nu arat. Ma umplu de oameni ca sa uit ca vreau sa mor singura. Viata mea e un fiasco total.

Parca simteam un Dumnezeu undeva la limita nebuniei mele adevarate, pe care n-a cunoscut-o cu adevarat nimeni. Dar depresia a spalat tot. Imi mai ramane aceeasi dorinta, dar fara profunzime spirituala, de a fugi si muri singura, unde ei, care ma definesc, nu ma cunosc. Dar cat de departe sa fugi ca sa ajungi dincolo de oameni?

Aseara am sarit in apa. Si eram ametita si era calda. Stii ca am simtit ca vreau mai multe cuvinte, care sa povesteasca intru totul tacerea frumoasa? De ce ma definesc prin cuvinte dar ele nu imi sunt de ajuns?

Pe spate in apa, marea atat de jos, atat de tenebroasa, cerul cu cateva stele atat de departe. Cerul e moarte pentru ca legile lui sunt fixe si eterne. Marea e viata de om pentru ca ciclurile ei exprima haos si in ea exista o chemare cu voce de sirena catre pierzanie.

In rest nimic nu are sens. Totul e gol de cuvinte. Si am atatea de povestit dar nu isi merita efortul.

Tu nu ma vrei. Si de-astea te vreau aproape. Poate sunt ciudata. Dar sa-ti spun secretul? Ca cei care imi ating trupul cu vulgaritate ma inspaimanta. Si asta vor toti de la mine in ultimul timp. Dar nu vreau s-o duc la capat. Am ajuns doar sa vreau pe cineva alaturi. Doar imbratisari. M-am indragostit tare, tare o data dintr-o imbratisare. Poate asta caut. Dar cast. Poti sa intelegi? O sa-ti spun tot, dar nu ma intreba cine. M-a dus acasa pe ploaie. A doua zi l-am privit facand garfitti. In timp ce ma saruta, m-a tras usor de par ca sa-si faca calea mai usoara catre gatul meu. Stie sa maseze. Ii plac sanii, fundul si carcterul meu. Pentru asta l-am provocat. Dar din alte motive l-am lasat aprins si mi-am vazut de drum.

M-a plimbat cu masina si avea buze moi ce m-am jucat cu ele, provocandu-l. Saruta pe stilul meu. Sarutul imi place calm, restul mai tare. S-a jucat cu buzele mele, si cine stie la ce l-am facut sa se gandeasca cand i-am supt degetul. Imparteam fumul de tigara. Noroc ca nu avea prezervative. Am avut destul timp sa ma gandesc cum sa fug in drum spre magazin. Imi place sa ma joc. Nu mai suport sa am nici macar mica responsabilitate de a o duce la capat.

Dar conteaza? Si-o merita cu totii. Imi vor doar corpul in chirie. Si am auzit ca asta inseamna ca nu ma respecta. Eu vreau si nu prea. Mi-e frica de emotiile mele. In acelas timp de obligatie. Ma joc cu indrazneala lor. Unul cuminte, altul rau. In aceeasi zi i-am lasat cu ochii in soare.

Vreau sfarsitul ala. Doar pentru visul meu. Sa mi-l dea cineva.  

Un gând despre “Insir cuvinte dar tot ramane gol

Lasă un răspuns

